O&O en opdrachtgevers

Per schooljaar ontwikkelt ons Technasium een aantal nieuwe projecten; zo’n 15 klassen worden voorzien van opdrachten.

Ons streven is steeds actuele projecten te schrijven met inhoudelijk sterke uitdagingen. Samen met (potentiele) opdrachtgevers wordt gekeken naar de uitdagingen waar het bedrijf op dat moment voor staat. Maatschappelijke relevantie van de uitdaging of van het bedrijf zelf is een meerwaarde die in vele probleemstellingen wordt uitgewerkt.

Wilt u zelf opdrachtgever worden?

• Kijk op de projectenpagina naar de verschillende soorten huidige projecten
  • Bekijk de korte video hieronder
  • stuur ons een mail via deze website, of rechtstreeks via loo@llr.nl

Stichting Technasium heeft een korte video geproduceerd waarin de samenwerking tussen technasiumscholen en bedrijven wordt toegelicht. Waarom wil de school altijd met echte bedrijven en instellingen werken en daar ook op bezoek gaan? En waarom is een project interessant voor een bedrijf of instelling? Wat betekent het om opdrachtgever te worden?

Het technasium van het Libanon Lyceum wordt in deze video gevolgd tijdens een project voor opdrachtgever Spark Design: