Cursus en Presentatie Groep 8

De groep 8 leerlingen van verschillende basisscholen uit de regio die meegedaan hebben aan de eerste O&O cursus van dit schooljaar gaven een presentatie voor ouders en grootouders. Zij hebben de afgelopen weken elke woensdagmiddag gewerkt aan een opdracht voor een nieuwe ingang van Diergaarde Blijdorp.

In 4 lessen van 2 uur deden ze een vooronderzoek, ze maakten een mindmap met ideeën, in schetsen werd het idee zichtbaar gemaakt en tenslotte werd een maquette gebouwd in het atelier. Uiteindelijk werden gisteren de presentatie gegeven. De leerlingen kregen na afloop een Technasium-certificaat uitgereikt.

In januari start de tweede cursus, waarvoor zich alweer vele leerlingen ingeschreven hebben.