Excursie naar TU Delft

De 3e klassen vwo gingen op bezoek bij de faculteit Industrieel Ontwerpen van de TU Delft.

Zij kregen een rondleiding en maakten kennis met een groep studenten, met wie ze de komende periode -op afstand- gaan samenwerken aan een opdracht. ‘Droog blijven op de fiets’ is een project dat we al eens eerder hebben uitgevoerd met een andere jaargang leerlingen en studenten, het blijft voor industrieel ontwerpers een interessante inkijk in het brein van de jongere.

Vandaag werd een eerste brainstorm gedaan over het onderwerp, met steeds twee studenten per groep leerlingen, de studenten in de rol van coach en adviseur, de leerlinge als conceptontwikkelaar. Zij zullen de komende tijd af en toe contact houden, en in juni samen een eindproduct realiseren, bij een eindpresentatiedag, ook op de TU.

Geplaatst in Nieuws.