Ontwerp Innovation Waterfront met Minecraft

Ontwerpopdracht klas, opdrachtgever Sufax

Op een bedrijventerrein in Hendrik-Ido-Ambacht gaan 14 bedrijven centreren in een nieuw gebouw: Innovation Waterfront. Het presentatiegebouw wordt ingericht volgens één thema per jaar. Het ontwerp moet passen in de omgeving, een relatie met de waterkant hebben en het interieur moet voor bepaalde activiteiten makkelijk aangepast kunnen worden, voor bijvoorbeeld Innovatietentoonstellingen of congressen.

Het ontwerp wordt een duurzaam en innovatief presentatiegebouw en innovatieschool (‘Innovation Waterfront’) op het bedrijventerrein aan het water, voor toepassingen zoals Innovatietentoonstellingen of congressen.De leerlingen van klas 2 ontwerpen op papier, en maken een eindontwerp in Minecraft, waarbij de presentatie bestaat uit een 3D rondleiding door het eigen gebouw.

Geplaatst in .