De eerste projecten van schooljaar 20-21

Na enkele weken van cursussen zijn de eerste kickoffs van dit schooljaar begonnen. Zo gingen enkele 2e klassen op bezoek bij het voormalige station Hofplein, bovenop de Hofbogen, om kennis te maken met opdrachtgever Gemeente Rotterdam Duurzaamheid, en om de locatie van de opdracht te zien.

Twee andere 2e klassen gaan deze week online in gesprek met het Stadsarchief in verband met een opdracht over het Rotterdamse slavernijverleden. Later deze week trapt Havo 3 klas af met een excursie naar het Hofplein, dat een nieuw ontwerp nodig heeft in het verlengde van de nieuwe Coolsingel.

Op dit moment zijn de 3ejaars bezig met de uitgebreide ontwerpcursus Tiny House, en over twee weken starten ook zij met hun eerste project, voor opdrachtgever Industrieel Ontwerpen van de TU Delft.

De 4e klas is inmiddels begonnen aan een project over kweekvlees in opdracht van Meatable. De vijfdeklassers en de Meesterproefkandidaten tenslotte zijn inmiddels in gesprek met potentiële opdrachtgevers.

Geplaatst in Nieuws.